ទំព័រដើម > គ.​កុំព្យូរទ័រ, Microsoft Office > របៀប​ផ្សំឯកសារ​ Word ជា​ច្រើន​ចូល​គ្នាតែ​មួយ​ក្នុង Word 2007/2010

របៀប​ផ្សំឯកសារ​ Word ជា​ច្រើន​ចូល​គ្នាតែ​មួយ​ក្នុង Word 2007/2010

បាន​ដាក់​ប្រកាស​នៅ ថ្ងៃទី 20 ខែកក្កដា ឆ្នាំ 2011 បញ្ចេញមតិ Go to comments

នេះ​ជា​របៀបបន្ថែម​ឯកសារ​ច្រើន​ទៅ​ក្នុង​ឯកសារ​តែ​មួយ ដោយ​ពុំ​ចាំ​បាច់​បើកពួក​វា​ដោយ​ឡែកៗ​ពី​គ្នា​ឡើង ។ ក្នុង​ការ​បង្ហាញ​នេះគឺ​អាច​អនុវត្តន៍​បាន​ជា​មួយ​ Word 2007 និង Word 2010 ។

1. បើក​កម្មវិធី Word 2007/2010 ហើយ​បើកផ្ទាំង Insert ។


2. ដើម្បី​បន្ថែម​ទំព័រ​ថ្មី​មួយ ក្នុង​ឯកសារ​ដូច​គ្នា សូម​ចុច​ Page Break ។


3. បន្ថែម​ឯកសារ​ Word ខាង​ក្រៅ ដោយ​ចុច​ព្រួញ​ខាង​ក្រោម​សម្រាប់ប៊ូតុង Object ហើយ​ជ្រើស​យក Text ពី​ File ។

4. ជ្រើស​រើស​ឯកសារមួយ​ឬ​ក៏​ទាំងអស់ ពី​ដ្រាយ​រឹង​របស់​អ្នក ហើយ​ចុច Insert ដើម្បី​ផ្សំ​ពួកវា​ទៅ​ជា​ឯកសារ​តែ​មួយ ។

ចំណាត់ក្រុម ៖គ.​កុំព្យូរទ័រ, Microsoft Office
  1. មិន​ទាន់​មាន​មតិ។
  1. No trackbacks yet.

ឆ្លើយ​តប

Fill in your details below or click an icon to log in:

ឡូហ្កូ WordPress.com

អ្នក​កំពុង​បញ្ចេញ​មតិ​ដោយ​ប្រើ​គណនី WordPress.com របស់​អ្នក​។ Log Out / ផ្លាស់ប្តូរ )

រូប Twitter

អ្នក​កំពុង​បញ្ចេញ​មតិ​ដោយ​ប្រើ​គណនី Twitter របស់​អ្នក​។ Log Out / ផ្លាស់ប្តូរ )

រូបថត Facebook

អ្នក​កំពុង​បញ្ចេញ​មតិ​ដោយ​ប្រើ​គណនី Facebook របស់​អ្នក​។ Log Out / ផ្លាស់ប្តូរ )

Google+ photo

អ្នក​កំពុង​បញ្ចេញ​មតិ​ដោយ​ប្រើ​គណនី Google+ របស់​អ្នក​។ Log Out / ផ្លាស់ប្តូរ )

កំពុង​ភ្ជាប់​ទៅ​កាន់ %s

%d bloggers like this: