ទំព័រដើម > គំនិតរបស់ខ្ញុំ, ផ្ទាល់ខ្លួន > ប្រើ​ប្រាស់ MS Office 2007 and 2010 ដើម្បីសរសេរ​ប្រកាស

ប្រើ​ប្រាស់ MS Office 2007 and 2010 ដើម្បីសរសេរ​ប្រកាស

បាន​ដាក់​ប្រកាស​នៅ ថ្ងៃទី 7 ខែមិថុនា ឆ្នាំ 2010 បញ្ចេញមតិ Go to comments

ចំពោះ​អ្នក​ដែល​គ្មាន​ Internet នៅ​ឯ​ផ្ទះ​អ្នក​អាច​ប្រើ​ប្រាស់​ MS office 2007 ឬ 2010 ដើម្បីសរសេរ​ប្រកាស់​…

វិធី​នេះ​ងាយ​ស្រួល​ក្នុង​ការ​រៀប​ចំប្រកាស​អោយ​រួច​ជា​ស្រេច​ មុន​និង​ផ្សាយ​ទៅ​ក្នុង​ប្លក់​របស់​អ្នក​ដោយ​មិន​មាន​ Internet.
វិធីសរសេរ៖
ដំបូង​អ្នក​ត្រូវ បើក​កម្មវិធី Microsoft Office ហើយ​ចុច​លើ File -> New វា​នឹង​បង្ហាញដូច​រូប​ខាង​ក្រោម


ជ្រើស​រើស new blog post វា​នឹង​ដូច​រូប​ខាង​ក្រោម

ចាប់​ផ្តើម​សរសេរ​នូវ​ប្រកាស់​ថ្មី​របស់​អ្នក​នៅ​ទីនេះ ដូច​ជា​អ្នក​សរសេរ​នៅ​ក្នុង WordPress ដូច្នេះ​ដែរ…! 😀

Advertisements
  1. បាន​ដាក់​ប្រកាស​នៅ ថ្ងៃទី 27 ខែមិថុនា ឆ្នាំ 2010 ម៉ោង 8:10 នាទី (ល្ងាច)

    9ZAs6f suibrrcasgzs, [url=http://xtxdaxykgnvk.com/]xtxdaxykgnvk[/url], [link=http://hcithaecqyxe.com/]hcithaecqyxe[/link], http://roghyxraiptk.com/

  1. No trackbacks yet.

ឆ្លើយ​តប

Fill in your details below or click an icon to log in:

ឡូហ្កូ WordPress.com

អ្នក​កំពុង​បញ្ចេញ​មតិ​ដោយ​ប្រើ​គណនី WordPress.com របស់​អ្នក​។ Log Out / ផ្លាស់ប្តូរ )

រូប Twitter

អ្នក​កំពុង​បញ្ចេញ​មតិ​ដោយ​ប្រើ​គណនី Twitter របស់​អ្នក​។ Log Out / ផ្លាស់ប្តូរ )

រូបថត Facebook

អ្នក​កំពុង​បញ្ចេញ​មតិ​ដោយ​ប្រើ​គណនី Facebook របស់​អ្នក​។ Log Out / ផ្លាស់ប្តូរ )

Google+ photo

អ្នក​កំពុង​បញ្ចេញ​មតិ​ដោយ​ប្រើ​គណនី Google+ របស់​អ្នក​។ Log Out / ផ្លាស់ប្តូរ )

កំពុង​ភ្ជាប់​ទៅ​កាន់ %s

%d bloggers like this: